۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۵۶۹۲۴۸
آیت الله نوری همدانی:

طرح مذاکره با ‌آمریکا با وجود تجربه برجام خیانتی بزرگ است | مسؤولان به جای کتمان مشکلات به درد مردم رسیدگی کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که تمام همت مسؤولان باید رفع مشكلات مردم باشد، گفت: مشكلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می شود وعده ای هم بجای اینكه مرحم باشند نمك به زخم می زنند.
سخنرانی حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار با بیان این که تمام همت مسؤولان باید رفع مشكلات مردم باشد، افزود: مشكلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می شود وعده ای هم بجای اینكه مرحم باشند نمك به زخم می زنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با تأکید بر توجه مسؤولان به خواسته های به حق جامعه و همراهی با آنان اظهار داشت: وقتی مردم می بینند كه یك مسؤول مشكلات آنها را كتمان می كند بر ناراحتی آنها افزوده می شود.

وی مدیریت صحیح در کشور را در زمانی که فشارهای دشمن زیاد است امری مهم دانست و ادامه داد: این موضوع درست است که دشمن جنگ اقتصادی را وارد مرحله تازه ای کرده و بی رحمانه مشغول کار است اما باید توجه داشت مدیریت هم ضعیف است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و كالا وجود ندارد، ابراز داشت: مسؤولان نباید از تذكر بر آشفته شود، روزانه افراد زیادی برای ما نامه می نویسند یا به دفتر مراجعه می كنند و بسیار ناراحت و نگران از معیشت و اقتصاد هستند و از مراجع، علما وحوزه می خواهند حداقل وضع موجود را تذكر دهند؛ مردم عزیز باید بدانند ماهم هم درد آنها هستیم و مشكلاتشان را بازگو می كنیم.

وی با اشاره به عنوان کرد: چند سال كشور معطل برجام شد كه نتیجه آن زبان درازتر شدن دشمن شد و الان هم عده ای بحث مذاكره مجدد را مطرح می كنند كه این تفكر بی تردید خیانت است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: نباید مسائل حاشیه ای مطرح شود بلکه باید به اصل پرداخت، همگان باید با وحدت و همدلی به فكر مقابله با دشمن و حل مشكلات مردم باشند، از این رو باید ازمسائل اختلافی پرهیزشود.

وی اضافه کرد: این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است به همین دلیل باید به هر قیمت كه شده از آن حفاظت و از اركان آن یعنی اسلام، ولایت فقیه ومردم محافظت كرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: باید از میدان دادن به دشمن جلوگیری کرد و یكصدا صدای وحدت از جامعه بلند شود، مسؤولان باید با پیروی از رهبری و آرمان و سفارشات امام راحل مشكلات راحل كنند./1323/

ارسال نظرات